Risotto amb salsa de formatge d'ovella

SKU
MOLI_RECEPTA_2
En estoc
Per elaborar la salsa de formatge d’ovella, primer escalfem 100 ml de nata líquida a la paella. Tot seguit, hi afegim 1/8 de formatge d’ovella i hi tirem pebre, herbes i orenga. Ho barregem tot fins a obtenir una crema ben espessa. Després saltegem el pollastre en una paella amb un rajolí d’oli i, abans que quedi daurat, hi afegim els bolets confitats. Quan el conjunt prengui un aspecte daurat ho traiem del foc. A continuació enrossim l’arròs en una paella i hi afegim el caldo. Un cop tenim l’arròs al punt, hi barregem el pollastre, els bolets confitats i la salsa de formatge d’ovella, i ja tindrem el rissoto a punt de servir.
Nom del producte Quantitat
Pollastre tallat a octaus
18,83 €

Per elaborar la salsa de formatge d’ovella, primer escalfem 100 ml de nata líquida a la paella. Tot seguit, hi afegim 1/8 de formatge d’ovella i hi tirem pebre, herbes i orenga. Ho barregem tot fins a obtenir una crema ben espessa.

Després saltegem el pollastre en una paella amb un rajolí d’oli i, abans que quedi daurat, hi afegim els bolets confitats. Quan el conjunt prengui un aspecte daurat ho traiem del foc.

A continuació enrossim l’arròs en una paella i hi afegim el caldo. Un cop tenim l’arròs al punt, hi barregem el pollastre, els bolets confitats i la salsa de formatge d’ovella, i ja tindrem el rissoto a punt de servir.

Només els usuaris registrats poden escriure ressenyes. Si us plau, Inicieu la sessió o creeu un compte