Espaguetis de carbassó

SKU
RECEPTA_ECOVIURES_PASTA_001
En estoc
Recepta per preparar espaguetis de carbassó
Nom del producte Quantitat
Carbassó verd ECO 1kg
3,00 €
Pastanaga gran ECO ½kg a granel de Rupià
1,85 €
Alvocats Hass ECO 550g
5,95 €
Ingredients
  • 1 carbassó
  • 1 alvocat
  • 3 pastanagues
  • 1 cullerada sopera de llevat nutricional
  • Oli d’oliva extre verge de primera extracció en fred i ecològic
  • Vinagre d’umeboshi (o sal marina sense refinar)

Qué podem fer amb un carbassó, un alvocat i tres pastanagues? doncs uns espaguetis amb el carbassó, trossejant la pastanaga ben petita per donar un toc cruixent al plat, i amb l’alvocat aportar el punt cremós i la “dolçor” necessària.A més, podem afegir-hi una mica de llevat nutricional, per gaudir del sabor tan especial que té, una barreja de nous i formatge fumat i vinagre d’umeboshi.

A banda d’imaginar-nos que el plat quedarà deliciós, nutricionalment és un àpat ideal, perquè el carbassó aporta un hidrat de carboni amb poques calories i ben lleuger; la pastanaga té betacarotens i prepara la pell per a l’estiu; l’alvocat i l’oli d’oliva són greixos molt saludables; el llevat nutricional aporta vitamines del grup B, proteïna i fibra; i el vinagre d’umeboshi ajuda a digerir amb més facilitat.

Preparació

  1. Renteu molt bé les verdures per no haver pelar les pastanagues ni el carbassó (si són ecològics).
  2. Agafeu un plat i l’Spirali (la màquina de fer espaguetis de verdures). Feu els espaguetis de carbassó de manera que ja caiguin directament al plat.
  3. Partiu les pastanagues per la meitat de dalt a baix, i cada meitat també per la meitat. A partir d’aquí, trossegeu-les ben petites. També podríeu picar-les amb la batedora, o bé ratllar-les. Afegiu les pastanagues als espaguetis.
  4. Obriu l’alvocat i talleu-lo a trossos.
  5. Afegiu l’alvocat als espaguetis i remeneu bé.
  6. Afegiu el llevat nutricional.
  7. Amaniu amb una miqueta de vinagre d’umeboshi i oli d’oliva. Si no teniu vinagre d’umeboshi, podeu fer una vinagreta amb oli d’oliva, sal marina sense refinar i una miqueta d’aigua.
  8. Barregeu-ho tot bé i… a gaudir!
Tipus de producció CCPAE
Només els usuaris registrats poden escriure ressenyes. Si us plau, Inicieu la sessió o creeu un compte